Дистанційне навчання 4АФ

Вітаю, шановні студенти!

На цій сторінці задання на період карантину. Результати своєї навчальної діяльності можете надсилати на електронну адресу pivovarovaas2013@gmail.com або у Viber (0958330571).
Буль-ласка, коли надсилаєте завдання вказуйте свої прізвище, ім'я і групу.


Завдання 4 АФ  
1 тиждень (16.03. - 20.03)
1) Опрацювати теоретичний матеріал за підручником.
2) Дати відповідь на питання (письмово):

1.     Охарактеризуйте суспільство як підсистему об’єктивної реальності.
2.     Що таке діяльність і яка її роль у розвитку суспільства?
3.     Дайте характеристику основних складових діяльності.
4.     Що таке соціальний закон і які його ознаки?
5.     Як співвідносяться необхідне і випадкове у розвитку соціальних систем?
6.     Що таке соціальна свобода і які її основні ознаки?
7.     Охарактеризуйте роль еліти і  видатних особистостей в історичному процесі.
8.     Які, на вашу думку, соціальні проблеми є глобальними?

2 тиждень (23.03. - 27.03)
1) Опрацювати теоретичний матеріал за підручником.
2) Дати відповідь на питання (письмово):
1.     У чому полягає єдність тілесного, духовного і соціального в людині?
2.     У чому полягають сучасні проблеми соціалізації людини?
3.     У чому, на ваш погляд, сенс життя людини?
4.     Які, на вашу думку, вихідні цінності людського буття?
5.     Які, на ваш погляд, сучасні проблеми самореалізації особистості?
6.     Як, на ваш погляд, співвідносяться свобода вибору і доля людини?
7.     Які форми людського буття ви можете назвати?

                                                    3 тиждень (30.03. - 03.04)

Тема 3. Роль особистості в історії (проєкт - обрати особистість та зробити презенацію, в якій би було відображено вплив даної особистості на історію людства)

4 тиждень (06.04.-10.04)


1.    Зробити опорний конспект.
2.    Пройти тест «Ціннісні орієнтації Рокіча». Результати записати в зошит.
С.р. Есе «Проблема людського щастя»

                                                 
                                       5 тиждень (13.04.-17.04)


1. Зробити опорний конспект.
2. Дати відповіді на питання (2 за вибором):

1.    У чому полягає проблема свідомості у філософії і науці?
2.    У чому суть свідомості як соціального явища?
3.    Як співвідносяться свідомі та підсвідомі фактори формування особистості?
4.    Яка роль самосвідомості у формуванні духовно і фізично досконалої особистості?
5.    Як співвідносяться суспільна та індивідуальна свідомість?
6.    У чому полягає взаємозв’язок мови і свідомості?
7.    Проаналізуйте компонентну структуру свідомості.

                     6 тиждень (20.04.-24.04)

Контроль змістового модуля

Комментариев нет:

Отправить комментарий